Your AD CODE HERE

Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
de hieltab en de bovenste mesh is
05-18-2018, 12:04 PM
Your Google Ad Here
de hieltab en de bovenste mesh is
Ik ben een Kinvara-fan sinds v1, maar versie 4 was een buste vanwege een slechte pasvorm in de voorvoet. Saucony verholpen het probleem in versie 5 en mijn oude favoriet was terug in topvorm (mijn Kinvara 5 review hier). Adidas ZX 850 Womens Ik ben dol op de Kinvara omdat hij betaalbaar en licht is en een zachte rit biedt die me uitstekend past. Het is geen schoen die ik voor snelheid zou kiezen, maar voor mij is het de perfecte schoen voor lange of gemakkelijke kilometers. Het enige probleem dat ik had met de K5 was een hotspot onder mijn grote teen tijdens de eerste paar runs, maar dat leek bij verder gebruik te verminderen. Geweldige schoen, en blij dat het terug komt naar mijn topschoenenlijst! Aankoop bij Running Warehouse of Wiggle (VK).
Ik zou de Asics Hyper Speed ??6 de beste koop van het jaar noemen (mijn beoordeling www.dannywinstanley.co.uk hier). Tegen een adviesprijs van $ 85 is het een koopje en vind je het bij veel verschillende winkels on-line goedkoper (ik hou van goedkope schoenen!). In mijn Hyper Speed ??6 recensie heb ik het daar gerangschikt met de New Balance 1400v2 en adidas adios Boost, en ik denk dat dit beide redelijke vergelijkingen zijn. De Hyperspeed heeft een zachte hak, een stevige voorvoet en weegt minder dan 6 oz - een geweldige schoen voor snelle runs waarbij je een beetje meer kussen wilt dan een typische flat. De Hyper Speed ??zou ideaal zijn als halve marathon-racer voor mij, en zou zelfs voor een volle kunnen werken. Ik hou ook van de bovenkant van de schoen en biedt een ruime pasvorm voor een raceschoen. Als ik werd gedwongen om mijn all-round topschoen van het jaar te kiezen, dan was dit het misschien wel. Aankoop bij Running Warehouse Nike Air Max 90 Hombre of Wiggle (VK).
Gezien het feit dat de GoRun 4 van boven naar beneden een behoorlijk belangrijke update is (mijn recensie hier), was ik bang dat Skechers een schoen zou verpesten waarvan ik hield. In plaats daarvan produceerden ze wat naar mijn mening de beste versie van de schoen is tot nu toe, en ik werd verliefd op de GoRun 4 bij mijn eerste run erin. Zachte zool, goede flexibiliteit en een perfecte pasvorm voor mijn voet - vrijwel alle vakken aangekruist. Ik zou kunnen doen zonder de Quick-Fit-portal op de hieltab en de bovenste mesh is niet de meest ademende, maar in alle andere opzichten Nike Air Huarache Femme is de GR4 een geweldige match voor mij. En zoals de Kinvara en Hyperspeed hierboven, is de GR4 betaalbaar tegen een adviesprijs van $ 100 (zie je hier een trend?). Kopen bij Running Warehouse of Shoebuy.
De Nike Free 4.0 Flyknit is misschien Adidas Superstar Damen Pink wel de beste Nike Free-schoen die ik heb gedragen (mijn recensie hier). Het bovenwerk van Flyknit is extreem comfortabel, de enige flexibiliteit is fantastisch (zoals bij alle gratis schoenen), de voorvoet is mooi en breed en de rit is mooi opgevuld. Mijn enige echte probleem met de schoen is dat ik een beetje druk op mijn voet krijg met langdurige slijtage (mijn hoge volume-voet doet het weer!). Het is over het algemeen geen probleem tijdens het hardlopen, moreso wanneer ik ze de hele dag nonchalant draag (wat ik vaak doe). Geweldige schoen voor eenvoudige runs. Aankoop bij Running Warehouse Nike Air Max 270 Dames of Wiggle (VK).[img]moz-extension://48c9c262-6bc9-4ead-8691-c265d02dee6b/informenter-marker.png[/img]

Find all posts by this user
Quote this message in a reply

Post Reply 

Possibly Related Threads...
Thread: Author Replies: Views: Last Post
  Bright mesh top for Nike arpens 0 10 05-15-2018 04:48 PM
Last Post: arpens
  Nike Roshe Run Womens with a breathable mesh body sooo 1 567 01-06-2016 04:45 PM
Last Post: lee520
  Roshe Run Nike Mesh Main Noir Running Pour Homme PG317 aqwer50 0 580 01-27-2015 07:26 PM
Last Post: aqwer50
  2014 Nike Homme Roshe Run Mesh Noir Rouge Couple [Stockistes] hgghfgfc26 0 736 11-27-2014 04:24 PM
Last Post: hgghfgfc26

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)